ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Τρίτη 11 Ιουλίου 2017

Ο Λευτέρης Ακεψιμαΐδης στη Χ.Α.Ν.Θ. (Γ΄ Εθνική)


Σε μια σημαντική προσθήκη, με έναν παίκτη υψηλού επιπέδου που έχει δώσει τα διαπιστευτήρια του αγωνιζόμενος επί σειρά ετών στα πρωταθλήματα της Α1 , της Α2 αλλά και της Β΄ Εθνικής προχώρησε η Χ.Α.Ν.Θ. Ο λόγος για τον Λευτέρη Ακεψιμαϊδη που θα ηγηθεί της προσπάθειας με στόχο την επιστροφή της ομάδας μας στην Β΄ Εθνική. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα

“Είμαι πολύ χαρούμενος που θα αποτελώ κι εγώ μέλος της ομάδας της ΧΑΝΘ, είναι ένα νέο ξεκίνημα για εμένα και συνδυάζεται με το νέο ξεκίνημα που θέλει να κάνει η ΧΑΝΘ η οποία στοχεύει στην άνοδο και την επιστροφή της στη Β΄ Εθνική”, δήλωσε στο “ymca.gr” o Ακεψιμαϊδης που πρόσθεσε: “Θα παλέψω για να πετύχουμε τους στόχους μας. Η ΧΑΝΘ είναι η ομάδα που έφερε το μπάσκετ στην Ελλάδα , είναι μεγάλη μου τιμή που θα υπηρετήσω αυτό το σωματείο. Εγώ οι συμπαίκτες μου, το προπονητικό επιτελείο και η διοίκηση θα παλέψουμε για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα”.
Ο Λευτέρης Ακεψιμαϊδης γεννήθηκε στις 9/03/1985.Ξεκίνησε την καριέρα του από τον Μέγα Αλέξανδρο όπου έπαιξε από μίνι μέχρι την αντρική ομάδα. Στην συνέχεια αποκτήθηκε από τον Ερμή Λαγκαδά σε ηλικία 22 ετών. Ήταν εκ των κορυφαίων στην πετυχημένη προσπάθεια ανόδου του Ερμή να ανέβει στην Β΄ Εθνική το 2007
Τη 2η χρονιά επίσης πρωταγωνίστησε στην επίτευξη της σωτηρίας του Ερμή (2008).Το 2009 μετακόμισε στον Ηρακλή ενώ την διετία 2010 - 2011 έπαιξε με το Μαρούσι στην Α1. Την επόμενη χρονιά βρέθηκε στον ΚΑΟΔ (Α1).Το 2013 αγωνίσθηκε στην Α2 αγωνιζόμενος με τον Φίλιππο Βέροιας και στην συνέχεια επέστρεψε στον Ερμή Λαγκαδά όπου αγωνίζονταν την τελευταία 3ετία.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου