ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Τετάρτη 16 Αυγούστου 2017

Επέστρεψε στην Αχαγιά 82 ο Οικονομόπουλος (Γ΄ Εθνική)


Η Αχαγιά 82 καλωσορίζει τον Ανδρέα Οικονομόπουλο στην οικογένεια του συλλόγου. Πρόκειται για ένα δικό της παιδί αφού κατάγεται από την ομώνυμη πόλη και έκανε τα πρώτα του μπασκετικά βήματα στην ομάδα. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα


Ο Ανδρέας Οικονομόπουλος αγωνίστηκε πέρσι στον Έσπερο ΑΟΠΑ, όπως και το 2015, ενώ τη χρονιά που μεσολάβησε είχε φορέσει την φανέλα του Φίλιππου Βέροιας στην Α2 Εθνική. Επίσης, έχει αγωνιστεί στον Απόλλωνα Πατρών, τον Ίκαρο Καλλιθέας και τον Κολοσσό Ρόδου. Η ομάδα που ξεκίνησε την καριέρα του ήταν η Αχαγιά 82, από την οποία έφυγε σε ηλικία 16 ετών».

Από την πλευρά του, ο Ανδρέας Οικονομόπουλος δεν έκρυψε την ικανοποίησή του για την θετική έκβαση των συζητήσεων με τους διοικούντες την Αχαγιά που είχε ως αποτέλεσμα τη μεταγραφή του στους «κόκκινους».

«Ήταν κάτι που το ήθελα πολύ. Από την πρώτη στιγμή, που η ομάδα ανέβηκε στη Γ’ Εθνική σκεφτόμουν ότι ήθελα να γυρίσω στην πόλη μου να αγωνιστώ και σε συνδυασμό με τη δουλειά μου, είναι το ιδανικό ταίριασμα», είπε σχετικά με την απόφασή του ο υψηλόσωμος παίκτης.

Αναφορικά με το ήδη υπάρχον ρόστερ της Αχαγιάς 82, σχολίασε: «Είναι όλοι πολύ καλοί χαρακτήρες, γεγονός που παίζει πρωτεύοντα ρόλο αλλά και πολύ καλοί παίκτες. Επίσης, είναι πολύ σημαντικό ότι η διοίκηση έχει ανανεώσει ήδη με τον βασικό κορμό της ομάδας».

Ο Αχαγιώτης σέντερ, μιλώντας για τους στόχους της νέας του ομάδας, τόνισε: «Είναι λίγο νωρίς να μιλάμε για στόχους. Σίγουρα όλοι ευελπιστούμε ότι θα καταφέρουμε κάτι καλύτερο από πέρσι. Εγώ από την πλευρά μου, είμαι διατεθειμένος να δίνω το 100% των δυνατοτήτων μου σε κάθε προπόνηση και τόσο εγώ όσο και οι συμπαίκτες μου, θα παλεύουμε δυνατά για τη νίκη».

Ο Ανδρέας Οικονομόπουλος αναφέρθηκε και στην παρουσία του κόσμου, που κρίνεται απαραίτητη σε όλους τους εντός έδρας αγώνες, λέγοντας: «Θεωρώ ότι η συλλογική προσπάθεια που γίνεται στην ομάδα θα ανταμειφθεί από τον κόσμο και θα έρχεται τις Κυριακές στο γήπεδο προκειμένου να μας στηρίξει. Προσωπικά, ευχαριστώ πολύ τη διοίκηση της Αχαγιάς 82 που με εμπιστεύτηκε και θα κάνω τα πάντα να τους βγάλω ασπροπρόσωπους όπως και για τον κόσμο που θα έρθει να μας στηρίξει».

Πηγή: http://northbasket.gr/%CE%B5%CF%80%CE%AD%CF%83%CF%84%CF%81%CE%B5%CF%88%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%87%CE%B1%CE%B3%CE%B9%CE%AC-82-%CE%BF-%CE%BF%CE%B9%CE%BA%CE%BF%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου