ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018

Συνεχίζει να εντυπωσιάζει το Παλαιό Φάληρο με Βαϊδάκη (Α΄ Ανδρών)


Ο ΑΟΠΦ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Λεωνίδα Βαϊδάκη. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα
Ο Λεωνίδας είναι γεννημένος το 1990 και αγωνίζεται στην θέση «1». Ο ύψους 1.85 γκαρντ έκανε τα πρώτα του μπασκετικά βήματα στον Μίλωνα, ενώ έχει αγωνιστεί ακόμα στους Τιτάνες Παλαμά και στην Ένωση Ιλίου.

Λεωνίδα καλωσόρισες!

Ο νεοαποκτηθέντας γκαρντ ανέφερε μετά την υπογραφή του νέου του συμβολαίου στο aopf.gr: «Είμαι πολύ χαρούμενος που θα είμαι μέλος σε ένα τόσο ιστορικό σωματείο, όπως αυτό του ΑΟΠΦ.  Από την πρώτη στιγμή με που με προσέγγισαν ο κόουτς και η διοίκηση, μου έδειξαν το πόσο με ήθελαν. Από εδώ και πέρα εγώ θέλω να δώσω τον καλύτερό μου εαυτό για την ομάδα μου, προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους που έχουμε θέσει».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου