ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Πέμπτη 9 Αυγούστου 2018

Έναρξη συνεργασίας του Παλαιού Φαλήρου με τον Εξηνταβελώνη (Α΄ Ανδρών)


Ο ΑΟΠΦ ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας του με τον Βασίλη Εξηνταβελώνη. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα
Ο 19χρονος ψηλός είναι γεννημένος στις 29/4/99, έχει ύψος 2.05 και αγωνίζεται στο «5» και στο «4».

Αυτή είναι η δεύτερη θητεία του Βασίλη Εξηνταβελώνη στην ομάδα μας, καθώς αγωνιζόταν στον ΑΟΠΦ και κατά το παρελθόν, όταν ακόμα ήταν στα τμήματα υποδομής. Εκτός αυτού, ο ίδιος κατά το παρελθόν έχει αγωνιστεί επίσης στον Ίκαρο Καλλιθέας και στην Ένωση Τραχώνων.

Ο ίδιος λίγο μετά τη συμφωνία του ανέφερε στο aopf.gr:

«Είμαι πολύ χαρούμενος με την συμφωνία μου με τον ΑΟΠΦ και για την επιστροφή μου εκεί που ξεκίνησα. Ευελπιστώ να ανταποκριθώ απαιτήσεις του νέου μου προπονητή, Αλέξη Παπαδάτου, αλλά και της ομάδας. Από εκεί και πέρα εγώ προσωπικά ευελπιστώ να βελτιωθώ όσο περισσότερο μπορώ μέσα στο πλαίσιο της ομάδας και του προπονητικού προγράμματος. Ευχαριστώ τον κόουτς και τους ανθρώπους της ομάδας που με επέλεξαν και να ελπίζω να κάνω το καλύτερο δυνατό για να βοηθήσω τον ΑΟΠΦ να πετύχει τους στόχους του».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου