ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου 2014

Burger ή Κρέπα; Καφέ καλύτερα; Πάμε στο Λόρδο και βλέπουμε...

Ήρθε η ώρα να δείξω και εγώ τα ταλέντα μου στην αρθρογραφία. Τα ταλέντα αυτά, αφορούν τον ουρανίσκο μου. Αν είστε και εσείς σαν εμένα, θα με λατρέψετε. Τι εννοώ. Είμαι χοντρός. Όχι δεν είμαι χοντρός. Νοιώθω συχνά όμως πολύ χοντρός. Είμαι κοιλιόδουλος. Ναι είμαι. Είμαι λιχούδης. Μου αρέσει το καλό φαγητό, τα ωραία γλυκά, ο καλός καφές, τα ωραία μέρη... Διαφορετικός


Τέλειος δεν είμαι και σε καμία περίπτωση δεν το παίζω ξερόλας. Μπορώ όμως να μοιραστώ μαζί σας, μερικά ωραία μαγαζιά που έχω επισκεφτεί σε κάποιες γαστρονομικές μου ανησυχίες και να σας δώσω μερικές ιδέες για να τα προτιμήσετε.

Η πρώτη αναφορά μου θα γίνει στο μικροσκοπικό μαγαζάκι στη γωνία της Φιλολάου και Φορμίωνος στη Καισαριανή. Λίγο από Καισαριανή, λίγο Βύρωνας λίγο Παγκράτι... Όλοι έχουν περάσει από το Λόρδο και έχουν γευτεί το σήμα κατατεθέν του κατά τα άλλα ορθάδικου καφέ. Α ναι...Δε σας είπα τι!! Burger από το λόρδο!



Στον ίδιο κόσμο ζούμε. Σε κάθε γωνία υπάρχει ένα φαγάδικο. Γιατί να προτιμήσετε αυτό το μπεργκεράκι και όχι κάποιο άλλο; Εγώ θα σας πω. Το ζητάτε σαν Lordos Burger. Το πιο ζουμερό μπιφτέκι και ταυτόχρονα πεντακάθαρο. Ότι είναι γευστικό δεν είναι πάντα βρώμικο. Το τυρί να λιώνει από πάνω όταν το ψήνουν. Να το βλέπετε και να λιώνετε μαζί του. Εννοείται ότι τα καραμελωμένα κρεμμύδια θα αναγκάσουν τη γειτονιά να βγεί έξω και να τον βρίσει αν δε θέλει να φάει πάλι μπεργκεράκι. Η σος είναι η πλέον κατάλληλη για να ταιριάξει άψογα με τα υπόλοιπα συστατικά και το μαρουλάκι απλά να δροσίζει το φλογερό σύνολο. Το μπέικον εννοείται ότι είναι εκεί για να αποθεώσει την όλη δημιουργία... Δεν αναφέρθηκα στο μπούγιο από πατάτες που συνοδεύουν κάθε ζουμερή μπουκιά από το μπέργκερ σας. Εγώ του ζητάω και λίγη σως για να γλιστράει!

Η φωτογραφία ικανοποιεί και τους πιο απαιτητικούς...




Έγω είμαι λίγο κακομαθημένος με το φαί και έχω μάθει ότι μετά από το αλμυρό....Ω ναι θα φάω και το γλυκό μου!!!

Θα του πείτε του αγοριού πίσω από τη ξύλινη μπάρα ότι θέλετε μια κρέπα.  Ανάμικτη σοκολάτα, μπισκοτάκι και μπόλικη μπανάνα. Εννοείται ότι υπάρχουν παντού αυτές οι κρέπες. Η ζύμη κάνει τη διαφορά και θα σας αναγκάσει να ξαναφάτε κρεπούλα από τον Λόρδο. Εννοείται πως είναι τίγκα στη σοκολατα... Δεν τα ρωτάμε αυτά!!! Δε σας είπα ότι υπάρχει και κρέπα με ζύμη από σοκολάτα... Είμαι λιχούδης το γράφω και πιο πάνω...

Μια εικόνα χίλιες λέξεις λένε...






Οι καιροί είναι δύσκολοι και το χρήμα παίζει τον ρόλο του. Γι' αυτό λοιπόν στο Λόρδο θα βρείτε όλα τα παραπάνω στις πιο προσιτές τιμές, βάζοντας τις ξεχωριστές γεύσεις του, συνέχεια στο μυαλό σας. 

                                     

Πίτσες, σφολιάτες και διάφορα άλλα σνακ, θα βρείτε στο προσεγμένο χώρο του Λόρδου, έχοντας τη δυνατότητα να πάρετε το καφεδάκι σας οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, αφού είναι ανοικτά 24 ώρες το 24ωρο.

Φορμίωνος 75 και Φιλολάου, Καισαριανή.
Τηλ. 210 4040515


Επιστρέφω σύντομα με κάτι νέο...

Βρείτε μας στο Facebook: https://www.facebook.com/sportsofficers.blogspot.gr?ref=hl

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου