ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014

Οι επιλογές του El Greco 6-10-14. Επιλογές για τη Δευτέρα.

Ο El Greco είναι και σήμερα Δευτέρα στους  SPORTSOFFICERS και αφού ζωγράφισε ξανά το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, ετοιμάζεται να μας φτιάξει μια όμορφη εβδομάδα από την πρώτη κι όλας μέρα.

Αυτά είναι τα σημεία μου...

1η προταση


Συνολική Aπόδοση : 7,63


2η πρόταση

RB Leipzig-Heidenheim  over 2,5 @ 2,1
Ternana - Avellino 1 dnb @ 1,66

χαλαρά και σήμερα καθώς τα παιχνίδια είναι λίγα...

Καλό μεσημέρι να έχουμε... 

4 σχόλια:

  1. Εισαι μεγαλος φίλε.
    Σας ακολουθω πίστα κ πληρωνομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να 'σαι καλά φίλε μου...προσπαθούμε πάντα για το καλύτερο

      Διαγραφή
  2. Διαπίστωσα και εγώ ότι έπεφταν οι αποδόσεις στα παιχνίδια under 21 αλλά τελικά μας πρόδωσαν.
    Μητσος 13

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δυστυχως μας προδωσαν τα Τσεχακια...εγω για να ρεφαρω συνεχισα με τα αλλα 2 της 4αδας και πηρα πισω το συνολικο μου πονταρισμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή