Σε ακόμα μια μεταγραφική ενίσχυση προχώρησε η ομάδα του Μακεδονικού. Ο σύλλογος της συμπρωτεύουσας μέσω της επίσημης ανακοίνωσης του, έκανε γνωστή την απόκτηση του ΔημήτρηΧαρτόπουλο.
Ο 35άχρονος γκαρντ έχει μεγάλη εμπειρία στις εθνικές κατηγορίες κι όχι μόνο, έχοντας παίξει στο παρελθόν σε Πολύγυρο, Π.Κ. Νεάπολης, Ζέφυρο, Δόξα Πεύκων, Τριανδρία, Α.Ο. Καλαμπάκας, Σπόρτιγκ Τρικάλων, Δόξα Δρυμού και Κομοτηνή.
Αναλυτικά:
“Ο Α.Σ. Μακεδονικός καλωσορίζει τον αθλητή Χαρτόπουλο Δημήτριο (play maker) στην ομάδα μπάσκετΑνδρών. Ευχόμαστε μια επιτυχημένη χρονιά τόσο για τον ίδιο όσο και για τον σύλλογο που ενισχύει δυναμικά τις ομάδες του”.
“Ο Α.Σ. Μακεδονικός καλωσορίζει τον αθλητή Χαρτόπουλο Δημήτριο (play maker) στην ομάδα μπάσκετΑνδρών. Ευχόμαστε μια επιτυχημένη χρονιά τόσο για τον ίδιο όσο και για τον σύλλογο που ενισχύει δυναμικά τις ομάδες του”.
Γράφει: Σταύρος Ιωακείμ ebasket.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου