ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2018

Παραιτήθηκε ο Παπαδόπουλος από την ΑΕΕΠ Χαλκίδας (Γ΄ Εθνική)


Τίτλοι τέλους μπήκαν σήμερα το πρωί στη συνεργασία Δημήτρη Παπαδόπουλου με την ΑΕΕΠ Χαλκίδας, με τον έμπειρο κόουτς να δηλώνει την παραίτησή του από την ομάδα η οποία και έγινε δεκτή. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα


Ο Παπαδόπουλος προχώρησε στην παραίτηση ανεξάρτητα από το χθεσινό αποτέλεσμα με τον Αργοναύτη, καθώς ήταν μια ειλημμένη απόφαση όπως είπε ο ίδιος μεταξύ άλλων σε δηλώσεις του στο Stereabasket.gr

‘Η παραίτηση μου δεν έχει να κάνει με το χθεσινό αποτέλεσμα και την ήττα από τον Αργοναύτη, αλλά αποτελεί μια συνειδητή δική μου απόφαση βλέποντας κάποια πράγματα από αυτά που είχαμε συμφωνήσει να μην προχωράνε και κάποια άλλα να παραμένουν στάσιμα. Είναι καλύτερα που γίνεται τώρα, στην αρχή του πρωταθλήματος και εν όψει της διακοπής που ακολουθεί ώστε να μπορέσει η ομάδα να προχωρήσει και εκείνη με τη σειρά της στην επόμενη μέρα. Εγώ από την πλευρά μου θα κοιτάξω το δικό μου αύριο, δεν κρύβω πως έχω προτάσεις και θα προχωρήσω στην επόμενη ομάδα της καριέρας μου. Φεύγω χωρίς να αφήνω μομφή για κανέναν, ευχαριστώ για τη συνεργασία τους Μπέλλο, Κολτσιδόπουλο, Γεωργουσόπουλο και γενικά όσους ήταν κοντά στην ομάδα αυτό το χρονικό διάστημα, χωρίζουμε σε φιλικό επίπεδο και ειλικρινά εύχομαι κάθε επιτυχία στην ομάδα της Χαλκίδας στο μέλλον’.

Πηγή: http://www.stereabasket.gr/2018/10/%CF%80%CE%B1%CF%81%CE%B1%CE%B9%CF%84%CE%AE%CE%B8%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CE%BF-%CF%80%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B4%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CE%B5/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου