ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

''Διαζύγιο'' Κώστα Ηλιάδη με τον ΑΟΚ Βέροιας (Γ3 Εθνική)


Η διοίκηση του συλλόγου του ΑΟΚ Βέροιας ανακοινώνει την λήξη της συνεργασίας της με τον προπονητή της Κώστα Ηλιάδη. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα
Τον ευχαριστεί θερμά για τις υπηρεσίες του και την προσφορά του για δυο σχεδόν χρόνια και του εύχεται καλή συνέχεια στη σταδιοδρομία του αλλά και στη ζωή του γενικότερα. Ο Κώστας Ηλιάδης είναι ένα εξαίρετος προπονητής , ένας σωστός παιδαγωγός και ένας θαυμάσιος άνθρωπος. ''Εις το επανιδείν''

Πηγή: https://www.facebook.com/aokverias/




1 σχόλιο:

  1. Κατά τη διάρκεια της αναζήτησής μου στο GOOGLE για βοήθεια για να βγάλω τον πρώην εραστή μου, ο οποίος θα αποκτούσε το διαζύγιο, συναντήθηκα αυτόν τον υπέροχο άνδρα που ονομάζεται DR.AGBAZARA, ο οποίος έκανε ωραία δουλειά βοηθώντας μου να βγάλω το διαζευγμένο σύζυγό μου εντός 48 ωρών. τέτοια πράγματα μπορεί να είναι δυνατά, αλλά τώρα είμαι μια ζωντανή μαρτυρία γι 'αυτό επειδή το AGBAZARA TEMPLE έφερε πραγματικά τον εραστή μου πίσω, Αν εξακολουθείτε να αμφιβάλλετε γιατί να μην επικοινωνήσετε με το DR.AGBAZARA TEMPLE στο email: ( agbazara@gmail.com ) Ή WHAT'SAPPS ( +2348104102662 ), Τότε σας υπόσχομαι ότι μετά από 48 ώρες θα έχετε λόγους να γιορτάσετε σαν κι εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή