
Το δικαίωμα να διεκδικήσει το εισιτήριο παραμονής θα έχει ο Πειραϊκός ο οποίος επικράτησε αυτή φορά εντός έδρας επί της Βάρης κάνοντας έτσι το 2-1 στις νίκες. Ο Πειραϊκός καλείται τώρα να αντιμετωπίσει το Ελληνικό και η ομάδα που κάνει 2 νίκες θα παραμείνει στην Β΄ Εφήβων. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα
ΠΕΙΡΑΪΚΟΣ ΣΥΝΔ- ΑΟ ΒΑΡΗΣ «Ο ΑΝΑΓΥΡΟΥΣ» 65 66 (1-0)
ΑΕ ΣΟΥΡΜΕΝΩΝ/ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ - ΠΑΝΕΛΕΥΣΙΝΙΑΚΟΣ 60-47 (1-0)
ΒΑΡΗ - ΠΕΙΡΑΪΚΟΣ 53-76 (1-1)
ΠΑΝΕΛΕΥΣΙΝΙΑΚΟΣ - ΑΕ ΣΟΥΡΜΕΝΩΝ/ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ 52-58 (0-2)
ΠΕΙΡΑΪΚΟΣ - ΒΑΡΗ 2 1 (2-1)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου