ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Τρίτη 16 Ιουλίου 2019

Στη Νίκη Αμαρουσίου ο Φανούρης Τασιόπουλος (Α΄ ΕΣΚΑ)


Το Δ.Σ. της Νίκης Αμαρουσίου ανακοινώνει την έναρξη της συνεργασίας της με τον Φανούρη Τασιόπουλο, ο οποίος θα τεθεί ξανά στη διάθεση του κόουτς Τάσου Νικητόπουλου έπειτα από τη συνεργασία τους στον ΚΑΟ Κορίνθου και τον Προμηθέα Χαλανδρίου. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα


«Έχω αντιμετωπίσει πολλές φορές τη Νίκη Αμαρουσίου στο παρελθόν κι αυτή τη φορά θα είμαι στη δική της πλευρά. Την έχω πετύχει ως αντίπαλος στη Γ’ και τη Β’ Εθνική με προπονητή τον Τάσο Νικητόπουλο. Μου είχαν κάνει εντύπωση οι εγκαταστάσεις και κυρίως το γεγονός ότι είναι ένα σωματείο που επικρατεί το οικογενειακό κλίμα. Έχω αντιληφθεί τον τρόπο και τη φιλοσοφία που λειτουργεί, κάτι το οποίο μου αρέσει. Επέλεξα, λοιπόν τη Νίκη Αμαρουσίου γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο! Μπορώ να πω ότι υπήρχε… φλερτ με την ομάδα πριν από δυο και τρία χρόνια κι εν τέλει η μεταγραφή ολοκληρώθηκε φέτος» εξήγησε στην αρχική τοποθέτησή του.

Εν συνεχεία επισήμανε: «Ο αρχικός στόχος είναι να δημιουργήσουμε ένα ανταγωνιστικό σύνολο. Σε προσωπικό επίπεδο, τα τελευταία χρόνια είχα την τύχη να έχω και ανόδους με διαφορετικές ομάδες. Αν τελικά η Νίκη Αμαρουσίου παίξει στη Γ’ Εθνική μέσω της αναδιάρθρωσης, μπορεί να σταθεί κι εκεί. Σε κάθε περίπτωση, θέλουμε να είμαστε επιτυχημένοι και φουλ ανταγωνιστικοί! Για να σταθεί μια ομάδα σε αυτές τις κατηγορίες, χρειάζεται να δουλεύει αρμονικά το τρίπτυχο διοίκηση – προπονητές – παίκτες. Να είναι ενωμένοι και όλοι μαζί να βγάζουν προς τα έξω αυτή την υγεία! Στο τέλος της ημέρας, αυτό είναι το πιο σημαντικό».

Πηγή: https://nikiamarousiou.gr/2019/06/27/%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7-%CE%B1%CE%BC%CE%B1%CF%81%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CE%BF-%CF%86%CE%B1%CE%BD%CE%BF%CF%8D%CF%81%CE%B7%CF%82-%CF%84%CE%B1%CF%83%CE%B9%CF%8C%CF%80/?fbclid=IwAR3GV8V7r_8S_nXfgcN7SpfyWoG7SNiEo5r55oM_grGNwCzFLaf_xPhDjAI

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου