ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Σάββατο 23 Μαΐου 2020

Δηλώνει παρών στην άνοδο το Π.Α.Κ. (Γ΄ ΕΣΚΑ)

Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.

Την άνοδο του στην Γ΄ κατηγορία πανηγυρίζει το Π.Α.Κ. μετά την απόφαση της ΕΣΚΑ να ανακοινώσει την οριστική λήξη των πρωταθλημάτων και την επικύρωση των βαθμολογιών, όπως αυτές είχαν διαμορφωθεί πριν την διακοπή τους λόγω των εκτάκτων υγειονομικών συνθηκών. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα


Αναλυτικά η ανακοίνωση από τον κόουτς της ανδρικής ομάδας Γιάννη Ράπτη:

''Στο τέλος Δεκεμβρίου ύστερα από μια μεγάλη ήττα με 22 πόντους, ένας παίκτης μου ήρθε και μου είπε ότι αυτή η ήττα θα μας οδηγήσει στην άνοδο. Τετριμμένο κάποιος θα πει... Όμως εγώ το θυμήθηκα τώρα και οφείλω να πω ότι εκείνη την στιγμή που μου το είπε δεν τον άκουσα με προσοχή γιατί ήμουν απόμακρος από τους παίκτες μου και αυτό ήταν λάθος μου.

Αποφεύγοντας τις τυπικές ευχαριστίες που λένε οι προπονητές στα μέλη της ομάδας τους ύστερα από μια μεγάλη επιτυχία όπως αυτή της ανόδου ή ενός πρωταθλήματος, εγώ το μόνο που ήθελα να πω είναι ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ γιατί όλοι όσοι είναι σε αυτή την ομάδα με κάνανε να ξανααγαπησω με πάθος αυτή την δουλειά ύστερα από ένα μεγάλο διάστημα. Γιατί στο τέλος σε έναν προπονητή δεν του μένουν οι ομάδες που πέτυχε η απέτυχε η δουλειά του, άλλα οι ομάδες που πραγματικά πέρασε όμορφα, δέθηκε μαζί τους και του διατήρησαν την φλόγα να γίνεται καλύτερος μέρα με την μέρα.

Η αλήθεια είναι ότι η συνήθεια και η ρουτίνα πολλές φορές σε όλες τις δουλειές μπορεί να ισοπεδώνει τα πάντα άσχετα με το πόσο πληρώνεται κάποιος η τι επιτυχίες έχει.

Ήταν τιμή και προνόμιο μου να συνεργαστώ με όλους σας αυτή την χρόνια. Συνεχίζοντας δεν θέλω να ξεχάσω να ευχαριστήσω τον συνεργάτη μου τον Στράτο για το ότι μου θύμισε το πάθος, την εργατικότητα που είχα όταν ξεκίνησα κάποτε την προπονητική. Σίγουρα και αυτός με την θετικότητα του μου έδινε πάντα κίνητρο να μην σταματήσω ποτέ να προσπαθώ περισσότερο.

Τέλος ήθελα να πω ένα ευχαριστώ στον πρόεδρο του συλλόγου Κύριο Παναγιώτη Τζήμο που για άλλη μια φορά μου έδειξε πως είναι να μην τα παρατάει κάποιος ποτέ, να προχωράει πάντα μπροστά απέναντι σε όλα τα προβλήματα που μπορεί να έρθουν, και να παραμένει σε μια πορεία χρόνων αυθεντικός, τίμιος χωρίς να παρεκκλίνει ποτέ από της αρχές του. Όλα αυτά θεωρώ ότι τον έχουν κάνει πρότυπο στην καθοδήγηση και διοικητική λειτουργία ενός οργανισμού στο Χαλάνδρι και όχι μόνο.

Την συνέχεια μας κάνεις δεν την ξέρει... Αλλά σίγουρα μας αξίζει να χαρούμε την στιγμή''.

Γιάννης Ράπτης
Προπονητής Μπάσκετ
Π.Α.Κ. Χαλανδρίου

Πηγή: https://www.facebook.com/%CE%A0%CF%81%CF%8C%CF%84%CF%85%CF%80%CE%BF-%CE%91%CE%B8%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CE%9A%CE%AD%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%BF-%CE%A7%CE%B1%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85-251559538382031/


Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κάθεται και κείμενο

Α) ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ
Β) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΠΑΣΚΕΤ

Επικοινώνησε για περισσότερες λεπτομέρειες στην σελίδα μου στο facebook https://www.facebook.com/coach.Karatrantos/
 ή στο email : georg3karat@yahoo.gr



Καρατράντος Γιώργος
Πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής (ΤΕΦΑΑ), Προπονητής Μπάσκετ
Προπονητική εμπειρία στην βελτίωση φυσικής κατάστασης αθλητών και
στην πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου