
Ο 29χρονος (γεννηθ. 03/07/1991) forward – center (ύψους 2,02μ.) έκανε τα πρώτα του επαγγελματικά βήματα στον Γ.Σ. Αμαρουσίου (Α1) την τριετία 2007-2010 ενώ την περίοδο 2010-2011 συστήθηκε στους φίλους του ΑΣΕΔ συμμετέχοντας με τους «μπλε» στο πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής κατηγορίας.

Πλέον, οι Παπαντωνάκος και Τζέμης αναμένεται να συστήσουν ένα δυναμικό αλλά και ποιοτικό δίδυμο μέσα στην ρακέτα για την ομάδα του Κώστα Αγγέλου ο οποίος βλέπει σιγά – σιγά να μπαίνουν τα κομμάτια του παζλ στην θέση τους…
Σχετικά με την επιστροφή του στον ΑΣΕΔ, ο 29χρονος αθλητής δήλωσε χαρακτηριστικά: «Μετά από μια δεκαετία θα βρεθώ και πάλι σε μια ομάδα που πάντα είχε ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου. Επιστρέφω πιο έμπειρος και έτοιμος για να βοηθήσω τον ΑΣΕΔ να υλοποιήσει τους στόχους του και χαίρομαι που αποτελώ και επίσημα μέλος αυτής της νέας προσπάθειας που γίνεται από το περασμένο καλοκαίρι στον Σύλλογο. Το πρότζεκτ που έχει στηθεί και η φιλοσοφία του Δούκα ταιριάζουν απόλυτα με τα δικά μου πιστεύω. Είναι σημαντικό να μπορέσουμε να ξεχωρίσουμε στο πρωτάθλημα της Β’ Εθνικής και παράλληλα οι πιο έμπειροι αθλητές να βοηθήσουμε τα νέα παιδιά να εγκλιματιστούν στην ομάδα και στις απαιτήσεις της νέας χρονιάς. Χαίρομαι πολύ που θα συνεργαστώ με τον coach Αγγέλου και ελπίζω το τέλος της σεζόν να μας βρει όλους με χαμόγελα. Θέλουμε να παίξουμε ωραίο μπάσκετ, εβδομάδα με εβδομάδα να γινόμαστε ακόμα καλύτεροι και να προσελκύουμε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο στο γήπεδο μας εφόσον τα υγειονομικά δεδομένα το επιτρέψουν…»
Πηγή: https://ased2017.wordpress.com/2020/06/15/%ce%bc%cf%80%ce%ac%cf%83%ce%ba%ce%b5%cf%84-%ce%b1%ce%bd%ce%b4%cf%81%cf%8e%ce%bd-%ce%b1%ce%bb%ce%bb%ce%ac%ce%b6%ce%bf%cf%85%ce%bd-%ce%b5%cf%80%ce%af%cf%80%ce%b5%ce%b4%ce%bf-%ce%bf%ce%b9-%ce%bc%cf%80/?fbclid=IwAR01fe3IlIIs0e5UYSop9K9NoHoU8vdCXMC7XCe1bFzdO5pAAyzdBlV81ac
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου