Μεγάλη μέρα για το Μυκονιάτικο μπάσκετ καθώς πραγματοποιήθηκε η φιέστα για την κατάκτηση της 1ης θέσης του 3ου ομίλου της Γ' Εθνικής και την άνοδο στη Β' Εθνική.
Το γήπεδο γέμισε με φίλους της ομάδας ο οποίοι βρέθηκαν στο κλειστό της Άνω Μεράς για να γιορτάσουν αυτή την επιτυχία μαζί με τη διοίκηση, τους παίχτες και το τεχνικό τιμ. Η ανδρική ομάδα μπάσκετ του Α.Ο. Μυκόνου έπαιξε ένα φιλικό αγώνα απέναντι στον Γ.Σ. Κορωπίου τον οποίο και κέρδισε με σκορ 106 - 81 προσφέροντας θέαμα στους οπαδούς του Μυκονιάτικου Σωματείου.
Στις διακοπές του αγώνα οι ιθύνοντες του αγώνα είχαν διαγωνισμούς και εκπλήξεις για όσους τυχερούς βρέθηκαν στο κλειστό γυμναστήρια «Π. Χανιώτη».
Τέλος πραγματοποιήθηκε η απονομή των πρωταθλητών της Γ' Εθνικής, όπου τα μετάλλια και το τρόπαιο παρέδωσε στην ομάδα ο Δήμαρχος Μυκόνου Κωνσταντίνος Κουκάς. Με την παρουσία τους τίμησαν τη συγκεκριμένη εκδήλωσε ο Μητροπολίτης κ.Δωρόθεος, ο Ηγούμενος της Ι.Μ Παναγίας Τουρλιανής Αλέξιος, η Βουλευτής με τη Ν.Δ. Κατερίνα Μονογυιού, ο Αντιπεριφερειάρχης Στέλιος Μπρίγγος, ο Αντιδήμαρχος και πρόεδρος της Α.Ε. Μυκόνου Αλέξανδρος Κουκάς, η Εντεταλμένη Πολιτισμού Αθλητισμού και Νέας Γενιάς Ελένη Κοντιζά, ο Δημοτικός Σύμβουλος Μιλτιάδης Ατζαμόγλου, ο επικεφαλής της αντιπολίτευσης Χρήστος Βερώνης, η πρόεδρος του Κέντου Υγείας Ντίνα Σαμψούνη, ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Δημήτριος Μάνεσης καθώς και ο Πρόεδρος Ενοικιαζόμενων Δωματίων Μυκόνου Αντώνιος Κουσαθανάς.
Από τη Διοίκηση της ομάδας, βρέθηκε ο πρόεδρος του Α.Ο. Μυκόνου Αλέξανδρος Αγγελετάκης, οι αντιπρόεδροι Νικόλαος Δακτυλίδης και Ιωάννη Θεοχάρης, ο Υπεύθυνος της ανδρικής ομάδας μπάσκετ Γεώργιος Γρυπάρης, ο Υπεύθυνος Ακαδημιών και προπονητής Γιώργος Σκόρδος καθώς και μέλη του Δ.Σ. τη ομάδας.
Δείτε φωτογραφικό υλικό από την Φιέστα στο παρακάτω link: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.2814158982220933&type=3

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου