ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

“Δεν είμαι αντι-ΛεΜπρόν”

Τα πράγματα στη θέση του θέλησε να βάλει ο Λούολ Ντενγκ αναφορικά με το ρόλο του στους Μαϊάμι Χιτ τη νέα σεζόν, τονίζοντας ότι δεν είναι ο παίκτης που θα επωμιστεί το ρόλο του ΛεΜπρόν Τζέιμς.

“Ποτέ δεν είπα ότι θα είμαι αυτός που θα καλύψει το κενό του ΛεΜπρόν! Ποτέ δεν πέρασε από το μυαλό μου κάτι τέτοιο”, τόνισε χαρακτηριστικά ο νέος άσος των Χιτ και πρόσθεσε: “Είμαι εδώ και όπως σε οποιαδήποτε άλλη ομάδα ήμουν, θα προσπαθήσω να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου και να κάνω το καλύτερο δυνατό”.
Όπως είναι λογικό, το κενό που αφήνει ο ΛεΜπρόν δεν είναι εύκολο να καλυφθεί, πόσο μάλλον από έναν παίκτη! Ο Σποέλστρα, άλλωστε, ξέρει καλύτερα από τον καθένα ότι για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, είναι απαραίτητη ηομαδική δουλειά.

Γράφει ο  από το EBASKET.GR

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου