ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Παρασκευή 29 Ιουνίου 2018

Δεν συνεχίζει στον Ολυμπιακό Βόλου ο Γιώργος Βλιώρας (Γ΄ Εθνική)


Με προσωπική του δήλωση ο Γιώργος Βλιώρας ανακοίνωσε ότι δεν συνεχίζει στην Ανδρική Ομάδα Μπάσκετ του Ολυμπιακού Βόλου για επαγγελματικούς λόγους. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα


    «Με την ολοκλήρωση της αγωνιστικής περιόδου 2017-2018 κατά την οποία είχα την χαρά και την τιμή να είμαι προπονητής της Ανδρικής Ομάδας Μπάσκετ του Ολυμπιακού Βόλου εκπληρώσαμε τον μεγάλο στόχο που είχαμε θέσει με την Διοικούσα Επιτροπή τον Αύγουστο του 2017 να επαναφέρουμε την Ομάδα στις Εθνικές Κατηγορίες, ύστερα από 9 χρόνια στα Τοπικά Πρωταθλήματα. Ταυτόχρονα κατακτήσαμε και το Κύπελλο της Ε.Σ.ΚΑ.Θ. παίζοντας όμορφο Μπάσκετ και σπάζοντας πολλά ρεκόρ της Κατηγορίας.

    Στην διαδρομή αυτή είχα αρωγούς και συμπαραστάτες την Διοικούσα Επιτροπή, τους Παίχτες, τους Συνεργάτες μου, καθώς και τους έφορους Γιαννίκο Σπύρο, Σαχίνη Ζάκο και μια μικρής έστω μερίδας του κόσμου του ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥ. Σε όλους αυτούς ένα μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΣ για το υπέροχο φετινό ταξίδι. Βοήθησα με όλες μου τις δυνάμεις – παρότι δέχτηκα αρκετές φορές πόλεμο που αφορούσε άλλα πράγματα, και αγωνιστικά και εξωαγωνιστικά – να γίνει το όνειρο πραγματικότητα.

    Την φετινή χρονιά, δυστυχώς, παρά την πρόταση που μου έγινε από την νέα Διοικούσα Επιτροπή και τους ευχαριστώ πολύ γι αυτήν, δεν μπορώ να συνεχίσω να είμαι προπονητής στην Ομάδα για επαγγελματικούς λόγους.

    Εύχομαι και είμαι σίγουρος γι αυτό, γιατί έχω εμπιστοσύνη στους ανθρώπους που έχουν αναλάβει τις τύχες τις ομάδας. Καλή συνέχεια στο δρόμο των επιτυχιών και της καταξίωσης και θα είμαι πάντα δίπλα τους, για όποια βοήθεια μου ζητηθεί και μπορώ να προσφέρω».

    Η απελθούσα Διοικούσα Επιτροπή των Τμημάτων Μπάσκετ ευχαριστεί θερμά το ΓΙΩΡΓΟ ΒΛΙΩΡΑ για την τεράστια και πολυποίκιλη προσφορά του στην Ομάδα Μπάσκετ τη χρονιά που το Ανδρικό Τμήμα κατέκτησε δύο τίτλους ενώ μετά από 9 χρόνια επανήλθε στις Εθνικές Κατηγορίες.

Πηγή: https://olympiakosvoloubasket.blogspot.com/2018/06/blog-post_28.html?spref=fb


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου