ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Κυριακή 5 Απριλίου 2020

Η γυναικεία προσέγγιση του Πορφύρα σε κορωνοϊό και μπάσκετ


Με την πανδημία του κορωνοϊού να έχει επισκιάσει την καθημερινότητά μας, όλες μας οι συνήθειες και οι ελεύθερες επιλογές έχουν παγώσει. Στον μικρόκοσμο λοιπόν του αθλητισμού και της δική μας γειτονιά του μπάσκετ, το «The Momentum.gr» κάνει βόλτα στα ενδότερα των ομάδων της ΕΣΚΑΝΑ και ανακρίνει τους πρωταγωνιστές. Αυτή τη φορά όμως οι πρωταγωνιστές είναι γένους θηλυκού και αφορά την γυναικεία ομάδα μπάσκετ του Πορφύρα. Κοκκίνη, Λαουλάκου, Πιτσάκη και Καρακλή ανακρίνονται! SPORTSOFFICERS -Μαριάννα


Ερωτήσεις:

1. Πως αντιμετωπίζεις τον κορωνοϊό;

2. Γυμνάζεσαι καθόλου – Έχεις πάρει κιλά;

3. Τι θα πρότεινες στην ΕΣΚΑΝΑ για τη συνέχεια ή όχι του πρωταθλήματος;

4. Η πορεία της ομάδας σου είναι αντίστοιχη των στόχων που θέσατε το καλοκαίρι;

5.Αγαπημένος σου συμπαίκτης

6. Αγαπημένος σου προπονητής

7. Καλύτερος αντίπαλος

8. Πιο αντιπαθής αντίπαλος

9. Η καλύτερή σου χρονιά (απόδοση-κλίμα)


Ελένη Κοκκίνη (αρχηγός)

1.Αναγκαστικά κάθομαι σπίτι.Γεμίζω τη μέρα μου με παιχνίδια και δραστηριότητες με την κόρη μου και περνάμε χρόνο μαζί που τελευταία λόγω υποχρεώσεων είχε μειωθεί.

2.Κιλά δεν έχω πάρει…ακόμα…χαχα..Γυμνάζομαι σχεδόν σε καθημερινή βάση κι ελπίζω να περάσει γρήγορα όλο αυτό γιατί ό,τι γυμναστική κι αν κάνεις, το μπάσκετ λείπει πολύ.

3.Πρώτα πρέπει να γυρίσουμε όλοι αλώβητοι στους ρυθμούς μας κι έπειτα ελπίζω να συνεχιστεί με κάποιο τρόπο το πρωτάθλημα ώστε να μην πάνε χαμένοι οι κόποι της χρονιάς για οποιαδήποτε ομάδα.

4.Παρά τις ατυχίες κυρίως με πολλούς τραυματισμούς, καταφέραμε να είμαστε μέσα στους στόχους μας.Ήμασταν στην 3η θέση έως ότου σταματήσαμε.

5.Ευάρα Μπουκουβάλα δαγκωτό (ξέρει αυτή). Δημιουργική παίκτρια, η ψυχή της ομάδας με τα ανέκδοτά της, απίστευτο παιδί.

6.Έχω περάσει από πολλούς στα τόσα χρόνια αλλά θα διακρίνω τρεις. Γιάννης Παπαναστασίου, Άγγελος Φουντουλάκης, Τάκης Οικονομόπουλος

7.Θα μιλήσω για τη φετινή χρονιά και θα πω συγκεκριμένα την Κατερίνα Μούλτση.Είναι πολύ καλή παίκτρια, έχει εμπειρία, σκοράρει, δημιουργεί και πάνω απ’όλα είναι πολύ καλό παιδί.

8.Χαχαχα δεν μπορώ να σκεφτώ κάποια..

9.Σαν απόδοση θα θυμηθώ την χρονιά 2012-13 στην Ελευθερία Μοσχάτου που φτάσαμε τελικό κυπέλλου και τελικό πρωταθλήματος αλλά δεν καταφέραμε να ανέβουμε κατηγορία.Σαν κλίμα, τα τρία τελευταία χρόνια που ανήκω στην οικογένεια του Πορφύρα.



Ρούλα Λαουλάκου, γκαρντ

1.Δεν έχω αλλάξει πολλές μου συνήθειες. Προσπαθώ να λειτουργώ με τα βασικούς κανόνες όταν βγαίνω έξω με γάντια και μάσκα …! Δεν φοβάμαι όλη αυτήν την πανδημία. Θα περάσει γρήγορα. Μας έχουν δονήσει αρκετά και χωρίς λόγο.

2.  Πάω 5 φορές την εβδομάδα. Τρέχω και κάνω κάποιες ασκήσεις 40’ με 60’ σύνολο. Δεν έχω πάρει κιλά

3. Προτείνω να συνεχιστεί το πρωτάθλημα και να παίζουμε 2 φορές την εβδομάδα αγώνες πχ Τετάρτη –Κυριακή

4.Είμαστε μέσα στους στόχους μας, αλλά πάντα θέλουμε όλοι το κάτι παραπάνω γιατί έχουμε και την βοήθεια της διοίκησης, των προπονητών γυμναστών μας, αλλά κυρίως έχουμε το ταλέντο και την δύναμη να το κάνουμε σαν παίκτριες

5.Όλες οι συμπαίκτριες μου ήταν εξαιρετικές και σαν παίκτριες αλλά και σε χαρακτήρα. Δεν θα ήθελα και δεν μπορώ να ξεχωρίσω καμιά

6.Ο αγαπημένος μου προπονητής δυστυχώς δεν βρίσκεται τώρα στην ζωή. Ήταν ο Άκης ο Μπαξεβάνος, αλλά δεν θα μπορούσα να ξεχάσω και τον πρώτο μου κόουτς, τον κ. Νίκο Ρεβίδη με τον οποίο έχω την χαρά και την τιμή να συνεργάζομαι και πάλι μαζί του στον Πορφύρα, έστω και από άλλο πόστο.

7.Επειδή είμαι Πορφύρας από μικρή ο αιώνιος αντίπαλος και τοπικό ντέρμπι ήταν πάντα με την ομάδα του Φοίνικα Καλλίπολης !!!

8.Δεν έχω ιδιαίτερες αντιπάθειες με καμιά ομάδα

9.Όλες οι χρονιές με τον Πορφύρα από όπου ξεκίνησα και έπαιξα 12 σερί χρονιά. Πάντα ήταν όλες οι χρονιές εξαιρετικές με πολύ καλό κλίμα και ενωμένες σαν μια γροθιά! Πρώτα ήμασταν παρέα, οικογένεια και μετά ομάδα. Ήμασταν όλες γηγενής παίκτριες της ομάδας  με κάποιες μεταγραφικές προσθήκες στην πορεία μας!



Τόνια Πιτσάκη, θέση 5άρι

1. Δεν βγαίνω από το σπίτι και όταν το κάνω, είμαι πολύ προσεκτική

2. Γυμνάζομαι καθημερινά .. ελπίζω όχι

3. Αν όλο αυτό τελειώσει έγκαιρα (εννοώ τέλος Μαϊου) να τελειώσει το πρωτάθλημα κανονικά

4. Ναι είμαστε μέσα στους στόχους μας. Είμαστε στο final four του πρωταθλήματος μας. Αν τελειώσει το πρωτάθλημα κανονικά, μπορούμε να καταλήξουμε ακόμα και πρώτες, οπότε θα έχουμε πετύχει τον απόλυτο στόχο μας να ανέβουμε Α2

5. Ανθή Παπαηλία παίζαμε pick and roll κ με έβρισκε με κλειστά μάτια. Πάντα βοηθούσε και ποτέ δεν ”την έλεγε”. Συμπαίκτρια με όλη την σημασία της λέξης

6. Τζώρτζης Δικαιουλάκος Πολύ καλός προπονητής με πολλές γνώσεις και πολύ καλός άνθρωπος,με πολύ δουλειά μέσα και έξω από το γήπεδο

7. Εβίνα Μάλτση πολύ δυνατή αθλήτρια. Ότι και να έκανα,δεν μπορούσα να την σταματήσω. Τεχνικά άψογη και πολύ έξυπνη

8. Τσουκαλά Δήμητρα πολύ καλή μπασκετικά, αλλά απαράδεκτη νοοτροπία μέσα και έξω από το γήπεδο. Πολύ ”βρώμικη” αθλήτρια

9. Παγχιακός Α2, 2005. Είχα πολύ καλές συμπαίκτριες. Η ομάδα κινείτο σε επαγγελματικά πλαίσια, είχαμε πολύ καλές σχέσεις μεταξύ μας και όλες τις συνθήκες να παίζουμε και να δίνουμε το καλύτερο μας εαυτό. Για μένα ήταν πολύ καλή χρονιά, -αν και άλλες σεζόν με καλύτερα ποσοστά ή χρόνο συμμετοχής- γιατί είχα τις καλύτερες επιδόσεις σε λίγο χρόνο συμμετοχής και αυτό γιατί είχα καλύτερες από εμένα παίκτριες να ανταγωνιστώ και να μοιραστώ τον χρόνο.



Άννα Καρακλή, γκαρντ

1. Τον κορωνοιό τον αντιμετωπίζω μένοντας σπίτι, όπως πρέπει να κάνουμε όλοι μας για να προστατέψουμε τα παιδιά μας, τους εαυτούς μας, τους γονείς μας και τους παππούδες μας.Για να σταματήσει όλο αυτό όσο γίνεται πιο ανώδυνα.

2. Προσπαθώ να μην βγαίνω εκτός προγράμματος στην άθληση και την διατροφή μου. Οπότε 3 με 4 φορές την βδομάδα κάνω το πρόγραμμα που έχει επιμεληθεί ο γυμναστής της ομάδος μου

3. Για την συνέχεια του πρωταθλήματος δεν θελα να μπω σε διαδικασία να προτείνω κάτι στην ΕΣΚΑΝΑ. Θεωρώ ότι πρέπει να αντιμετωπίσουμε το παρόν και να κάνουμε ότι είναι σωστό για το καλό όλων μας.

4. Ο στόχος της ομάδας μου επετεύχθη. Ήταν να μπούμε στην 4άδα. Θεωρώ ότι αν δεν συνέβαινε αυτή η πανδημία, θα πηγαίναμε και για έναν άλλο ακόμα πιο υψηλό στόχο.

5. Είναι από την εποχή που έπαιζα στον Πειραϊκό Σύνδεσμο. Η Κατερίνα Ηλιόπουλου ( ήμασταν μαζί από τις ακαδημίες του Πειραϊκού και έχουμε μεγαλώσει μαζί στην ίδια γειτονιά). Και 2η είναι η Μαρία Γανωτή. Και με τις δυο αυτές παίκτριες έχω ζήσει πολλά μέσα στα γήπεδα.. Συγκινήσεις, γέλιο ,καυγάδες κτλ

6. Γενικά όποιος με είχε στην ομάδα του δεν είχα ούτε έχω παράπονο κανένα..Συνεργάζομαι άψογα..Οι 2 όμως που έχω μέσα στην καρδιά μου είναι ο αείμνηστος Νίκος Κατσικαδάκος (ακαδημίες Πειραϊκού) καθώς με είχε στηρίξει σε μια δύσκολη φάση της ζωής μου. Και ο 2ος είναι ο Γιάννης Αδάμ το οποίο τον είχα δυστυχώς όχι για πολύ στον θρίαμβο.. Παρ' όλα αυτά ήταν ΔΑΣΚΑΛΟΣ για μένα… Και συνεχίζει να είναι…

7-8. Καλύτερος αντίπαλος ή αντιπαθής σε όλα αυτά τα χρόνια που παίζω μπάσκετ.. Δεν έχω διακρίνει κάποια ομάδα και ούτε θα θελα.Η κάθε μια ομάδα είναι διαφορετική. Αξίζει σεβασμό και συγκέντρωση σε καθεμιά, τους όταν τις αντιμετωπίζεις.

9. Είναι οι χρονιές επί Πειραϊκού, με προπονητή τον Νίκο Τόλια που από Α Εσκανα ανεβήκαμε Α1 (υπήρχε και η Β εθνική τότε…)

ΥΓ: Το «The Momentum» εκφράζει τις ευχαριστίες του στην Μαριάννα Αντωνοπούλου, η οποία συντόνισε και μεθόδευσε την ”αποκρυπτογράφηση” του γυναικείου τμήματος του Πορφύρα, με αγνή και αγαστή συνεργασία.

Επιμέλεια: Σπύρος Κόγκας (kogass@hotmail.com)

Πηγή: https://themomentum.gr/i-gynaikeia-proseggisi-toy-porfyra-ko/

Οι SPORTSOFFICERS  θέλουν να ευχαριστήσουν το TheMomentum.gr για την άδεια δημοσίευσης του άρθρου στο σάϊτ μας. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου