ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Δευτέρα 1 Ιουνίου 2020

Το μεγάλο ευχαριστώ του αρχηγού Κώστα Ρωμοσιού (Β΄ Εθνική)

Η εικόνα ίσως περιέχει: 7 άτομα, άτομα που χαμογελούν

Την ώρα που η Β΄ Εθνική είναι έτοιμη να υποδεχτεί για πρώτη φορά την ΦΕΑ ένα αγέραστο παλικάρι το οποίο έχει συνδέσει το όνομά του με τον σύλλογο πανηγυρίζοντας πολλές επιτυχίες, η …σημαία της ομάδας και επί σειρά ετών αρχηγός της, Κώστας Ρωμοσιός θέλησε με τον δικό του τρόπο να ευχαριστήσει το σύλλογο και τους δικούς του ανθρώπους οι οποίοι τον στήριξαν σε όλη αυτή την μπασκετική επιτυχημένη πορεία του. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα

Αναλυτικά η δήλωση του αθλητή Κώστα Ρωμοσιού μέσω της προσωπικής του σελίδας στο facebook:

''Η ομάδα μου η ΦΕΑ επίσημα πλέον κατάφερε και πέτυχε το ακατόρθωτο...από την Β Εσκα ...στην Β Εθνική...μια προσπάθεια με πολύ αγώνα αγάπη και πείσμα μαζί με τους αγαπημένους μου συμπαίχτες που θέλω πραγματικά να τους ευχαριστήσω όλους από καρδιάς!!Θελω να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην πρόεδρο και αγαπημένη μου μπασκετομανα Ελένη Νικολέτου που όλα αυτά τα χρόνια δεν μου χάλασε χατήρι σε ότι και αν της ζήτησα μέσα σε λογικά πλαίσια πάντοτε!Μια μεγάλη αγκαλιά στον Alexis Karatzas τον μεγάλο συνοδοιπόρο σε αυτό το ταξίδι που πιαστήκαμε χέρι χέρι και τραβήξαμε την ομάδα όλα αυτά τα χρόνια!!Στον Spiros Berdesis όπου με την αγάπη του για την ομάδα αλλά και για το άθλημα ήταν πολύ σημαντικός παράγοντας για την φετινή μας επιτυχία!η ΦΕΑ είναι και θα είναι ένα από τα στολίδια του Αθηναϊκού μπάσκετ και τα καλύτερα έρχονται...Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στην γυναίκα μου Evridiki Varsaki και στα τρία μου παιδιά όπου όλα αυτά τα χρόνια ήταν δίπλα μου και με στήριζαν αφάνταστα''!!🏀🏆
Υ.Γ. Κλείνουμε τα 41 σε λίγους μήνες...παιχτικά ευλογία που έφτασα ως εδώ υγιείς!!Rom Out🙏


Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, κάθεται και κείμενο

Α) ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ
Β) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΠΑΣΚΕΤ

Επικοινώνησε για περισσότερες λεπτομέρειες στην σελίδα μου στο facebook https://www.facebook.com/coach.Karatrantos/
 ή στο email : georg3karat@yahoo.gr
Καρατράντος Γιώργος
Πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής (ΤΕΦΑΑ), Προπονητής Μπάσκετ
Προπονητική εμπειρία στην βελτίωση φυσικής κατάστασης αθλητών και
στην πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου