ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Τετάρτη 3 Ιουνίου 2020

Κάτοικος Παπάγου ο Λευτέρης Χρυσός (Β΄ Εθνική)

Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, άτομα κάνουν σπορ και γήπεδο μπάσκετ

Ο Α.Σ. ΠΑΠΑΓΟΥ ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας με τον καλαθοσφαιριστή Λευτέρη Χρυσό. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα


Ο νεαρός αθλητής, που θα φορά τη φανέλα του συλλόγου μας για τρίτη συνεχόμενη σεζόν, δήλωσε στην επίσημη σελίδα του Α.Σ. Παπάγου στο Facebook:

« Είμαι χαρούμενος και ικανοποιημένος που για τρίτη σεζόν θα είμαι στρατηγός. Η επιθυμία του προπονητή μου και της διοίκησης για παραμονή μου στο σύλλογο ήταν ένας βασικός λόγος που με ώθησε να συμφωνήσω άμεσα για ανανέωση της συνεργασίας. Θέλω να βεβαιώσω τον κόσμο του Παπάγου πως θα καταβάλλουμε τα μέγιστα για να πρωταγωνιστήσει η ομάδα στην Β´εθνική κατηγορία».


Η εικόνα ίσως περιέχει: ένα ή περισσότερα άτομα και άτομα κάνουν σπορ


Α) ΑΤΟΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΑΘΛΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ
Β) ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΜΠΑΣΚΕΤ

Επικοινώνησε για περισσότερες λεπτομέρειες στην σελίδα μου στο facebook https://www.facebook.com/coach.Karatrantos/
 ή στο email : georg3karat@yahoo.gr
Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο
Καρατράντος Γιώργος
Πτυχιούχος Φυσικής Αγωγής (ΤΕΦΑΑ), Προπονητής Μπάσκετ
Προπονητική εμπειρία στην βελτίωση φυσικής κατάστασης αθλητών και
στην πρόληψη και αποκατάσταση τραυματισμών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου