ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Κυριακή 28 Ιουνίου 2020

Αποχωρεί ο coach Ζήκας από την Υπεροχή Εξαρχείων (ΕΣΚΑ)

Η εικόνα ίσως περιέχει: 1 άτομο, γήπεδο μπάσκετ, παπούτσια και παιδί

Με μια αποχαιρετιστήρια ανάρτηση στην προσωπική του σελίδα στο facebook ο Ηλίας Ζήκας ανακοίνωσε την αποχώρηση του από την Υπεροχή Εξαρχείων. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα
Αναλυτικά:

''Μετά από τέσσερα πολύ όμορφα χρόνια στην ομάδα των Εξαρχείων, ήρθε δυστυχώς η ώρα που οι δρόμοι μας χωρίζουν. Είναι μια πολύ δύσκολη στιγμή για μένα μιας και δέθηκα πολύ με όλα τα παιδιά και τους συνεργάτες μου, αλλά δυστυχώς αυτά έχει η δουλειά μας. Δε μπορώ να πω πολλά γιατί δεν νομίζω πως υπάρχουν αρκετές λέξεις για να περιγράψω αυτό που νιώθω γράφοντας το συγκεκριμένο κείμενο.. Μετά από όλα αυτά τα συναισθήματα, πέντε προκρίσεις και δύο ανόδους φεύγω πραγματικά γεμάτος.. Ευχαριστώ τον Αντρέα για την ευκαιρία που μου έδωσε ,τον Μάζα που με πρότεινε στην ομάδα όταν ακόμα ήμουν άπειρος γιατί κάτι είδε σε μένα ,τον Λα που ήταν πάντα δίπλα μου σαν αδερφός και συνεργάτης, τους γονείς των παιδιών που στήριξαν το έργο μας, τους οπαδούς της ομάδας που είναι ίσως οι πιο ρομαντικοί των γηπέδων και ήταν πάντα εκεί για εμάς.
Τέλος, το μεγαλύτερο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ στους μάγκες μου, τους παίχτες μου που με δέχτηκαν από την πρώτη μέρα και τραβήξαμε κοινή πορεία όλα αυτά τα χρόνια.. Σας ευχαριστώ που μεγαλώσαμε μαζι..Σας αγαπώ όλους.. Εις το επανιδείν Αστεράρα μου..''

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου