Η ετήσια γιορτή του μπάσκετ έφτασε. Αυτό το Σαββατοκύριακο 18-19 Σεπτεμβρίου στο Κλειστό Γυμναστήριο "Παναγιώτης Βογιατζής" ο Δήμος Ελευσίνας, η Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Ελευσίνας (Κ.Ε.Δ.Ε.) και ο Πανελευσινιακός ΑΟΚ διοργανώνουν το τουρνουά καλαθοσφαίρισης <<ΑΙΣΧΥΛΕΙΑ 2021>>. SPORTSOFFICERS - Mαριάννα
🏀 Ανακοινώνουμε το πρόγραμμα του διημέρου.
⏰ΣΑΒΒΑΤΟ 18/09 18:00 Ν.Ε ΜΕΓΑΡΙΔΟΣ-Α.Ο ΑΜΥΝΤΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 18/09 20:00 ΠΑΝΕΛΕΥΣΙΝΙΑΚΟΣ ΑΟΚ-Α.Ο ΤΡΙΤΩΝ
⏰ΚΥΡΙΑΚΗ 19/09 18:00 ΜΙΚΡΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ
ΚΥΡΙΑΚΗ 19/09 20:00 ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΕΛΙΚΟΣ
📌Το τουρνουά θα πραγματοποιηθεί με το υγειονομικό πρωτόκολλο που ορίζει η ΓΓΑ&ΕΟΚ.
📌Πληρότητα έως 60% της χωρητικότητας του γηπέδου
📌Παρουσία θεατών μόνο για πλήρως εμβολιασμένους&για όσους έχουν πιστοποιητικό νόσησης 6 μηνών.
📌Απαραίτητη η προσκόμιση του αντίστοιχου εγγράφου στην είσοδο του γηπέδου μαζί με την Αστυνομική Ταυτότητα
📌Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική καθ' όλη την διάρκεια παραμονής στο γήπεδο

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου