Ενίσχυσης συνέχεια για την γυναικεία ομάδα του Πανελευσινιακού. Ο σύλλογος ανακοινώνει τη συνεργασία τους με την Ελευθερία Πολυζώτη. SPORTSOFFICERS - Mαριάννα
Ξεκίνησε το μπάσκετ από μικρή ηλικία έχοντας καταλάβει τον σημαντικό ρόλο που πρόκειται να διαδραματίσει στη ζωή της.
Πρώτος σταθμός ο Φίλιππος Περιστερίου, όπου και παρέμεινε για αρκετά χρόνια. Η συνέχεια την έφερε στον Κορυδαλλό και ο επόμενος σταθμός της ήταν ο Πανελευσινιακός, όπου και αγωνίστηκε με τα μπλε για δύο χρόνια. Μετά από ένα διάλειμμα ενός χρόνου στην ΑΕΚ Περιστερίου (Α2) φέτος επανέρχεται με όρεξη και αποφασισμένη να βοηθήσει την ομάδα στην επίτευξη των στόχων της.
Αγωνίζεται στη θέση της point guard.
Ελευθερία, καλώς ήρθες στην ομάδα μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου