ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Πέμπτη 21 Απριλίου 2022

Γιώργος Μάνταλος: «Θέλουμε το νταμπλ» (Α2 Εθνική)


Ο προπονητής της ΝΕ Μεγαρίδος (Β’ Εθνική, 2ος όμιλος, άνοδος στην Α2), Γιώργος Μάνταλος, έκανε τη δική του παρέμβαση στην εκπομπή «Άκου τι έκανες» με τους Λεωνίδα Πιστιόλη και Κώστα Ζαφείρη. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα

Ο Γιώργος Μάνταλος μίλησε:

Για τους παίκτες του, Άκη Καλλινικίδη και Νίκο Αγγελόπουλο: «Με τιμούν με τη φιλία τους. Είμαστε πλέον φίλοι, με θεωρούν κομμάτι της οικογένειάς τους, μου λένε τα μυστικά τους, μιλάμε, συζητάμε, είναι άμεσοι συνεργάτες μου. Παρακολούθησα απ’ την αρχή μια τακτική να τους εμπιστεύομαι, να τους λέω τα προβλήματα μου, τον τρόπο με τον οποίο σκέφτομαι να διαχειριστώ τα θέματα και αυτοί ήταν πάντα εκεί. Με τη διακριτικότητα που τους διακρίνει, με μια πολύ διακριτική παρουσία, μου «σφράγισαν» τ’ αποδυτήρια και αποτέλεσαν τους καλύτερούς μου συνεργάτες σε όλη μου αυτήν την πορεία. Οφείλω να τους ευχαριστήσω δημόσια, γιατί εκτός από εκπληκτικοί παίκτες είναι και φανταστικά παιδιά και οι δύο. Κοσμούν την ομάδα και την πόλη μας, μας κοσμούν με την παρουσία τους. Είναι εξόχως τιμητικό ότι είναι μαζί μας».

Για τη φετινή χρονιά: «Δεν ήταν καθόλου εύκολο αυτό που καταφέραμε. Είχαμε ν’ αντιμετωπίσουμε εξαιρετικές ομάδες στον όμιλό μας, ο οποίος ήταν πάρα πολύ δύσκολος. Υπήρχαν «σκληρές» ομάδες σαν κι εμάς, υπήρχαν ομάδες που δώσανε μεγάλη έμφαση στα μικρά παιδιά, τα δούλεψαν και προσπάθησαν να τα εξελίξουν, αλλά ακόμα και ομάδες που διεκδικούν τώρα την άνοδό τους, αλλά εμφανίστηκαν αρκετά ανταγωνιστικές. Είναι πολύ μεγάλη η επιτυχία μας, γιατί δεν είμαστε παραδοσιακή δύναμη του μπάσκετ. Αντιμετωπίσαμε ομάδες με μεγάλη ιστορία, όπως ο Πανιώνιος και το Αιγάλεω και η άνοδό μας έγινε λόγω της αμυντικής συνέπειας που δείξαμε απ’ την αρχή μέχρι και το τέλος. Δίκαια κατακτήσαμε το πρωτάθλημα».

Για το αν υπάρχει σχεδιασμό ενόψει Α2: «Έχουμε ξεκινήσει το σχεδιασμό. Προσπαθούμε να κάνουμε το καλύτερο δυνατό. Εμείς είμαστε νέοι στην Α2 και αυτό που μας διακατέχει πάντοτε είναι ο σεβασμός προς το καινούργιο και προς το άθλημα γενικότερα. Θα προσπαθήσουμε με απόλυτο σεβασμό προς τις ομάδες που θα αντιμετωπίσουμε να «διαβάσουμε» την κατηγορία, να τη δούμε και να καταφέρουμε να μείνουμε τουλάχιστον 1 χρόνια, αν μπορέσουμε και εύκολα και από ‘κει και πέρα βλέπουμε».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου