ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Πέμπτη 21 Απριλίου 2022

Δημήτρης Τσακίρης : «Αυτή η αγωνιστική θα ‘γραφτεί’ στην ιστορία».


Ο πρωταγωνιστής του Γλαύκου (Γ’ Εθνική 1ος όμιλος) την τελευταία αγωνιστική, Δημήτρης Τσακίρης, μίλησε στην εκπομπή «Άκου τι έκανες» με τους Λεωνίδα Πιστιόλη και Γιάννη Λαμπίρη. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα

Ο Δημήτρης Τσακίρης είπε:

Για το τελευταία παιχνίδι με τον ΣΔΥ Τρίπολης: «Εμείς είχαμε σωθεί και μαθηματικά πριν το παιχνίδι με την Τρίπολη. Ήμασταν ουσιαστικά αδιάφοροι, αλλά η ομάδα δεν ήταν αδιάφορη σε καμία περίπτωση. Είχαν ακουστεί διάφορα πράγματα τον τελευταίο καιρό σχετικά με το ότι θα κατέβουμε αδιάφοροι και δε μας νοιάζει, αλλά εμείς ήμασταν όλοι παρόντες και δώσαμε το 100%. Καταφέραμε και πετύχαμε μια συναρπαστική νίκη στα τελευταία δευτερόλεπτα, μαζί με την παράταση. Αυτή η αγωνιστική θα «γραφτεί» στην ιστορία».

Για τη φετινή προσωπική του χρονιά: «Είχε ξεκινήσει η χρονιά λίγο περίεργα. Ήταν ιδιαίτερη χρονιά, ερχόμασταν μετά από μεγάλη αποχή και προσωπικά ήθελα λίγο χρόνο για να ξαναβρώ τα πατήματά μου. Η αρχή ήταν λίγο υποτονική, αλλά στη συνέχεια κατάφερα μέσω της ομάδας να βρω τον καλό μου εαυτό, όπως και η ομάδα. Όλοι μαζί καταφέραμε να «σηκώσουμε κεφάλι» από ένα σημείο και μετά και πετύχαμε τον στόχο που είχαμε θέσει απ’ την αρχή της χρονιάς, παίζοντας παράλληλα και ωραίο μπάσκετ καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς».

Για τον στόχο της ομάδας πριν την έναρξη της σεζόν: «Όταν είχαμε κάνει τη συνάντηση την αρχή της χρονιάς, ο πρώτος στόχος ήταν η σωτηρία και στη συνέχεια να παίξουμε όμορφο και σύγχρονο μπάσκετ. Πιστεύω ότι τα πετύχαμε και τα δύο, όλα τα παιδιά, το προπονητικό τιμ και η διοίκηση έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Ήμασταν όλοι μαζί ενωμένοι όλη τη χρονιά και καταφέραμε να παίξουμε ελκυστικό μπάσκετ και όμορφο».

Για τον μελλοντικό στόχο του Γλαύκου: «Ο σύλλογος έχει μια πορεία 6-7 χρόνων στη Γ΄ Εθνική, είχε ανέβει και στη Β’ μια χρονιά. Ο στόχος είναι η καθιέρωση στις εθνικές κατηγορίες. Το ρόστερ είναι πολύ νεανικό, είμαστε η πιο νεανική ομάδα του ομίλου μας και μπορεί ολόκληρης της Γ’ Εθνικής. Παίζουμε ένα μπάσκετ πραγματικά πολύ όμορφο, σύγχρονο, γρήγορο και είμαστε πολύ καλά μεταξύ μας, μια παρέα. Τέτοιες ομάδες αξίζουν να βρίσκονται στις εθνικές κατηγορίες και μακάρι όλες οι ομάδες να «επενδύσουν» σε νέα παιδιά και τέτοια πρότζεκτ».

Ο Γιώργος Πολιτόπουλος μίλησε:

Για το τέλος της χρονιάς: «Η χρονιά τελείωσε με τον καλύτερο τρόπο, δηλαδή την παραμονή της ομάδας στην κατηγορία. Παρ’ όλο που ξεκίνησε με κακά αποτελέσματα και αλλάξαμε προπονητή, η έλευση του κόουτς Μυριούνη μας έδωσε άλλη ψυχολογία και από ‘κει που με το ζόρι περνούσαμε τους 60 πόντους, φτάσαμε να έχουμε 70 πόντους ανά παιχνίδι».

Για το πλάνο στην τελευταία φάση και το νικητήριο σουτ του Καμαρινού: «Το πλάνο ήταν να πάει η μπάλα στη ρακέτα στον Γιώργο Οικονόμου, ο οποίος μας βοήθησε πάρα πολύ με την εμπειρία του από τότε που ήρθε. Ο Γιώργος ένιωθε καλά, ήταν δυνατός στο σκοράρισμα σε εκείνο το παιχνίδι και ο στόχος ήταν να πάμε έστω στην παράταση. Βλέπαμε τον Οικονόμου να γλιστράει στη φάση εκεί και απογοητευτήκαμε, αλλά ξαφνικά έδωσε πάσα έξω στον Καμαρινό, ο οποίος ευστόχησε σε τρίποντο και αμέσως όλοι τρέξαμε να πανηγυρίσουμε μαζί με τον κόσμο και τη διοίκηση. Ήταν κάτι μαγικό».

Για το αν έχει τα φόντα ο Δίωνας να καθιερωθεί στην κατηγορία: «Πιστεύω πως έχει τα φόντα, γιατί η διοίκηση είναι πολύ ικανή, αν και νέα στο χώρο. Είναι μια μικρή πόλη, ο κόσμος «αγκαλιάζει» την ομάδα ακόμα και στις ήττες. Είναι ένας ιδανικός τόπος και θεωρώ πως με υπομονή και θέληση και αν συνεχίσουν στον ίδιο δρόμο θα φτάσουν πολύ μακριά».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου