Ο "Πέννυ" λίγο μετά και την επίσημη ανανέωση του, δήλωσε ενόψει της νέας σεζόν:
✍️"Στη Μεσοποταμια ένιωσα άνετα από την πρώτη στιγμής. Είχαμε μια πολύ καλή χρονιά και περάσαμε αξέχαστες στιγμές. Εύχομαι και φέτος τις ανάλογες συγκινήσεις. Ευχαριστώ τον κόουτς και το επιτελείο του που με εμπιστεύτηκαν για άλλη μια χρονιά." SPORTSOFFICERS - Mαριάννα

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου