ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ-ΣΧΟΛΙΑ-ΣΥΝΘΕΣΕΙΣ-ΝΕΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΤΗΣ ΄Γ ΕΘΝΙΚΗΣ-ΕΣΚΑ-ΕΣΚΑΝΑ ΣΤΟ MAIL SPORTSOFFICERS@GMAIL.COM Ή ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΣ ΣΤΟ FACEBOOK

Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018

Τίτλοι τέλους για Άρη Θήβας και Νίκο Μανώλα (Γ΄ Εθνική)


Ένας από τους καλύτερους παίκτες του Άρη Θήβας και κατ’ επέκταση της ΕΣΚΑΣΕ, μα πάνω απ’ όλα εξαιρετικός χαρακτήρας που έκανε μόνο φίλους στο πέρασμά του από τα πρωταθλήματα της Ένωσης την τελευταία τριετία, αποτελεί παρελθόν από την ομάδα της Θήβας λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων που όπως αναφέρει παρακάτω στην ανακοίνωσή του δεν του επιτρέπουν να δίνει το παρών στο πρωτάθλημα της Γ’ Εθνικής. Ο λόγος ασφαλώς για τον Νίκο Μανώλα, τον περσινό mvp της Α’ ΕΣΚΑΣΕ, που θα συνεχίσει το μπάσκετ σε ομάδα τοπικής κατηγορίας, κατά πάσα πιθανότητα των Αθηνών. SPORTSOFFICERS -Μαριάννα


‘Μετά από 3 χρόνια στον Άρη Θήβας και την επίτευξη του στόχου της ανόδου στη Γ Εθνική, έκλεισε ο κύκλος μου στην ομάδα. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση της ομάδας και συγκεκριμένα τον πρόεδρο Γιώργο Ματσαγγούρα για την εμπιστοσύνη,την τιμιότητα και την φερεγγυότητα που έδειξε στο πρόσωπο μου αλλά και σε όλους τους συμπαίκτες μου. Τους προπονητές και τους συμπαίκτες για την άψογη συνεργασία μας. Φυσικά δεν θα ξεχάσω αυτό τον υπέροχο κόσμο που διψάει για μπάσκετ. Εύχομαι οι αθλητές που θα πλαισιώσουν την ομάδα στη νέα της προσπάθεια, στο δύσκολο πρωτάθλημα της Γ Εθνικής ,να αγαπήσουν τη φανέλα όσο εμείς και να πετύχουν τους στόχους που θα θέσουν. Ο λόγος της απόφασης μου είναι καθαρά επαγγελματικός γιατί η φύση της δουλειάς μου δυστυχώς δε μου επιτρέπει τα ταξίδια…’

Πηγή: http://www.eviabasket.gr/2018/07/%CF%84%CE%AF%CF%84%CE%BB%CE%BF%CE%B9-%CF%84%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%85%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CE%AC%CF%81%CE%B7-%CE%B8%CE%AE%CE%B2%CE%B1%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%BF-%CE%BC%CE%B1/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου